
Investigația realizată de Snoopo.ro aduce la lumină noi informații referitoare la campania de promovare desfășurată pe TikTok, destinată lui Călin Georgescu, de către liberali.
„A fost ideea lui Rareș Bogdan”, afirmă mai mulți lideri din conducerea PNL, atât veche cât și actuală, în legătură cu campania plătită de liberali, asupra căreia documentele CSAT au indicat-o ca fiind în favoarea lui Călin Georgescu.
Citește și: Bolojan neagă că PNL a plătit o campanie care l-a promovat pe Călin Georgescu pe TikTok
Eurodeputatul a confirmat că, încă din primăvară, a introdus firma FameUp în PNL, platformă utilizată pentru a transmite scripturile micro-influencerilor implicați în campania de pe TikTok.
Liberalul recunoaște că a avut întâlniri cu FameUp, dar precizează că nu a fost implicat în campania de la prezidențiale, TikTok nefiind în sarcinile sale.
„Trebuie întrebați Motreanu, Ciucu, care a fost director de campanie pe online, și Kensington, firma care au avut mână liberă pe subiectul ăsta,” a afirmat Rareș Bogdan.
Campania „Echilibru și Verticalitate”, realizată prin intermediul firmei Kensington, l-a promovat pe candidatul Călin Georgescu pe TikTok, având 2,4 milioane de vizualizări. Reprezentanții Kensington au declarat pentru Snoop că aceasta a fost deturnată și că hashtag-ul inițial era „Echilibru și Seriozitate”, destinat promovării candidaturii lui Nicolae Ciucă.
Mai multe informații pot fi găsite pe Snoop.ro.
+++
Pe 21 decembrie, Snoop.ro a raportat că ANAF a descoperit că PNL a finanțat o campanie care l-a promovat intens pe Georgescu pe TikTok. Campania, #EchilibrușiVerticalitate, s-a desfășurat cu influenceri pe TikTok și, conform unui document desecretizat al CSAT, „este identică cu campania Frate pentru Frate derulată de Rusia în Ucraina”, înainte de izbucnirea invaziei.